piątek, 25 stycznia 2013

Prologue.


Pasja. Czym ona właściwie jest? To uczucie wkładane w każdy gest czy słowo. To cierpienie, które jesteśmy w stanie znieść dla umiłowanego zajęcia. Pot i łzy to nieodłączna część. Towarzyszą nam wszędzie. Nieważne dokąd się ruszymy, one i tak będą z nami. Kto raz zagłębił się w oceanie emocji ten już z niego nie wyjdzie.
Każde słowo wydobywane jest z wnętrza, z emocjami, które często trudno jest zamaskować. Głos narażony jest na zdarcie, zachrypnięcie lub całkowitą jego utratę. Dla aktorów i piosenkarzy to ogromna przeszkoda uniemożliwiająca ich pracę. Ich zawody są niezwykle cenione. Tacy artyści potrzebują sceny, mikrofony, kamery i wiele innych podobnych rzeczy. Ich świat to spełnienie najskrytszych marzeń dla zwykłych ludzi. Za wszelką cenę chcieliby znaleźć się w ich skórze lub chociażby pobyć z nimi przez parę chwil. Ten układ to idol i fan. Jest wręcz idealny. Ludzie kochają muzyków za ich twórczość, za poświęcenie głosu. Na każdym kroku proszonym jest się o autograf czy zdjęcie. To niesamowite doznanie. A gdzieś w cieniu tego świata kryje się zupełnie coś odmiennego. Kryje się kraina płynnych ruchów, gdzie każdy z nich wykonywany jest z niezwykłą subtelnością. To świat nie zliczonych upadków i potknięć, należący do nas – do tancerzy. Tam pod wpływem intensywnych ćwiczeń pojawiają się rozmaite kontuzje, bóle, zakwasy. Ta pasja nie jest ceniona tak jak śpiew. Ludzie mówią, że to strata czasu i pieniędzy. Uważają to za zbędne i bezużyteczne. Nazywam się Martha Brooks i udowodnię wszystkim, że są w błędzie.
~*~

Trochę krótki ten prolog, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba <3
jak możecie napiszcie co myślicie.;)
zachęciło Was to choć trochę? x

10 komentarzy:

  1. Zapoznałam się z bohaterami i prologiem i jestem szczerze zaintrygowana, czekam z niecierpliwością na twoje opowiadanie. Jak będziesz miała ochotę i czas to wpadnij do mnie: http://thebestdreamscometrue.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na dalszą część ;)
    @toyta99

    OdpowiedzUsuń
  3. ojejku dziewczyno jesteś cudowna ;)) ten prolog jest po prostu niesamowity i kurczę brak mi słów... świetnie przelałaś słowa na papier, zresztą jak zawsze wszystko napisane cudownie ♥ daję słowo - będę czytała ;)) a co do twojego bloga z imaginami to wcale nie masz racji, bo imagin z Zaynem był boski ;)) kocham ♥ hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle, cudownie piszesz. Przeczytałam chyba wszystkie twoje imaginy i sposób w jaki piszesz jest świetny! Prolog ci się udał, już teraz wiem, że to będzie super opowiadanie. Zapraszam do mnie http://one-story-of-one-direction.blogspot.com/
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog bardzo fajnie napisany ;)
    Jestem ciekawa, co się będzie działo ;D
    Justyśka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane ;) Bardzo się cieszę że wpadłam na ten blog, choć szczerze mówiąc pierwsza myśl jaka przeszła mi przez głowę to 'omg, znowu jakieś durne opowiadanie'. To chyba wskazuje tylko na to, że nie wolno oceniać książki po okładce xd
    Co do prologu. Zachwycił mnie. Masz bardzo szeroki zakres słownictwa, dzięki czemu opisy wychodzą ci świetne. Spotkałam mało ludzi którzy potrafią tak pisać.
    Cieszę się też, bo będę miała teraz coś nowego do czytania ;)
    Twoja wierna czytelniczka
    ~Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. TAK TAK pieknie napisanee <3
    czekam na pierwszy rozdzial , bo po tym prologu jeszcze bardziej chce mi sie czytac ;)

    Zzx

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, fajne. Nie dość, że dobrze napisane to sprawia, że chce się czytać dalej. Czekam na pierwszy rozdział. Jeśli możesz informuj mnie o nowych notkach na tt.
    xx,
    @remindmelove

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne xd ja tancze od jakiś 10 lat, więc z chęcią będę to czytać i możliwe że będę utożsamiać z główną bohaterką z powodu pasji xd czekam na ciąg dalszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. już nie mogę się doczekać ciągu dalszego :) super

    Zapraszam do siebie, właśnie zaczęłam pisać i bardzo bym chciała poznać wasze opinie : http://onedirectionimaginesforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń